Toimitus- ja palautusehdot

Voimassa 1.6.2023 alkaen. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus- ja palautusehtojamme.

Tuotteiden tilaaminen

Verkkokaupan tuotteet tilataan randomistirakkaudesta.fi -osoitteesta ostoskorin kautta.

Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, josta käy ilmi tilatut tuotteet, tilauksen hinta ja postikulut. Saat sähköpostiisi myös Postin seurantatiedot tilauksellesi. Tarkistathan tilauksen yhteydessä, että sähköpostiosoitteesi on varmasti kirjoitettu oikein.

Tilaukseen liittyvissä kysymyksissä ota tarvittaessa yhteyttä randomistirakkaudesta@gmail.com.

Toimitustavat, toimituskulut ja toimitusaika

Käsittelemme verkkokaupan tilaukset mahdollisimman nopeasti. Toimitukset hoitaa Posti. Tuotteet toimitetaan tilaushetkestä viipymättä Postille toimitettavaksi. Posti toimittaa lähetyksen asiakkaalle normaalisti noin 2-5 arkipäivän kuluessa. Juhlapyhien aikaan voi olla muutoksia toimitusajoissa.

Asiakas maksaa toimituskulut 5,50 € verkkokaupan kassalla.

Postitukset toimitetaan oletusarvoisesti Postin Pikkupaketti ovelle -palvelulla. Posti toimittaa pikkupaketin asiakkaan postiluukkuun tai -laatikkoon tai jättää sen oven taakse. Toimitukset tehdään arkipäivisin. Jos pikkupaketti ei mahdu luukkuun tai laatikkoon, se jätetään noudettavaksi oven taakse. Posti ilmoittaa asiakkaalle toimituksen saapumisesta.

Jos tilauksesi on pikkupaketin kokoa suurempi, se toimitetaan postipakettina, joka toimitetaan lähimpään postiisi. Toimituskulut pysyvät samana.

Maksutavat

Kaikki verkkokaupan tilaukset maksetaan Paytrail -maksupalvelun kautta. Löydät alempaa lisää tietoa Paytrailista kohdasta "Maksupalveluntarjoaja". Tässä ovat käytössäsi olevat maksutavat:

Verkkopankkimaksut

Voit suorittaa maksun kaikista Suomessa toimivista pankeista (Nordea, Säästöpankki, POP Pankki, Osuuspankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, Ålandsbanken, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken).

Mobiilimaksut

Verkkokaupassa ovat käytössä seuraavat mobiilimaksutavat: MobilePay, Pivo ja Siirto.

Luottokortit

Verkkokaupassa ovat käytössä nämä luottokorttimaksutavat: Visa ja Mastercard.

Pankkien ja maksupalveluntarjoajien käyttöehdot löytyvät kunkin palveluntarjoajan omilta verkkosivuilta.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Palautusehdot

Tilatuilla verkkokaupan tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 14 vuorokauden palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun tuote on vastaanotettu. Postin toimitusmaksua ei palauteta.

Hygieniasyistä avattuja korvakorupakkauksia ei voi palauttaa. Älä siis avaa korvakorupakkauksen suojamuovipakkausta, jos aiot palauttaa korvakorut.

Palautettavan tilauksen toimituskulut maksaa asiakas. Palautuksen toimitusmaksu on asiakkaalle 6,90 € (Postin palautusmaksu), joka vähennetään palautettavasta summasta.

Palautusta ei hyväksytä, jos siitä ei ole ilmoitettu 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Palautus tehdään vasta sitten, kun myyjä on vastaanottanut palautettavan tilauksen ja palautettavan tuotteen/tuotteiden kunto on tarkastettu. Niin kuin yllä on mainittu, palautettavasta summasta vähennetään asiakkaalta Postin palautusmaksu 6,90 €. Palautus tehdään asiakkaan tilille viipymättä.

Jos palautettavasta tuotteesta/tuotteista löytyy väärinkäytöstä johtuva vika, perimme palautusmaksun 6,90  ja voimme tässä tapauksessa periä myös osan tuotteen/tuotteiden hinnasta tai koko tuotteen/tuotteiden hinnan riippuen tuotteen kunnosta.

Näin palautat tilauksesi

1. Tee ilmoitus sähköpostitse randomistirakkaudesta@gmail.com

Ilmoita sähköpostitse randomistirakkaudesta@gmail.com palautuksesta mahdollisimman pian, mutta aivan viimeistään 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Kerro viestissäsi seuraavat asiat:

  • Tilausnumero
  • Yhteystiedot: Nimi, osoite, puhelinnumero
  • Tilauksen päivämäärä ja vastaanottopäivämäärä
  • Olisi myös mukava kuulla, miksi päätit palauttaa tilauksesi

    2. Palauta tilauksesi Postin Helposti -koodilla

    1. Luo OmaPostissa tai Postin sivuilla palautuksellesi Helposti -koodi: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti "Palauta lähetystunnuksella" -kohdasta. Tarvitset koodin luomista varten lähetystunnuksesi. Helposti -koodin käyttämisestä ei tässä vaiheessa veloiteta sinulta mitään, vaan palautuskulut 6,90€ vähennetään vasta, kun rahat palautetaan tilillesi.
    2. Pakkaa ja sinetöi tilauksesi (voit käyttää samaa pakkausta, jossa sait tuotteen/tuotteet) ja merkitse pakettiin Helposti -koodi. Noudata merkinnässä Postin ohjeita.
    3. Palauta Helposti -koodilla varustettu paketti haluamaasi Postin automaattiin tai palvelupisteeseen. Noudata tässä Postin ohjeita.
    4. Kun palautettu tilaus on vastaanotettu ja tuotteiden kunto on tarkistettu, tilillesi palautetaan rahat mahdollisimman pian (viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautetun tilauksen vastaanottamisesta). Samalla palautettavasta summasta vähennetään sinulta palautuskulut 6,90€.

    Maksun palautuminen tilille

    Kun palautus on tehty yllä mainittuja palautusehtoja noudattaen, maksupalveluntarjoaja Paytrail palauttaa hyvityksen automaattisesti tilillesi sitten, kun Randomisti rakkaudesta -verkkokauppa on hyväksynyt sen. Kuten mainittu ylempänä, palautettavasta summasta vähennetään sinulta palautuskulut 6,90€.

    Kun palautunut tilaus on vastaanotettu ja tuotteen/tuotteiden kunto tarkistettu, maksun palautus tehdään tilillesi viipymättä (kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautetun tilauksen vastaanottamisesta).

    Paytrail -maksupalveluntarjoajasta löydät lisää tietoa ylempää kohdasta "Maksupalveluntarjoaja".

    Noutamaton tilaus

    Jos tilaus on ohjattu Postin osoittamaan noutopisteeseen, eikä sitä ole noudettu, asiakkaan tulee maksaa noutamattomasta tuotteesta aiheutuneet kulut 6,90 €. Noutamattoman tuotteen kulut vähennetään palautettavasta summasta.

    Jos haluat, että noutamaton tilaus lähetetään sinulle uudestaan, tulee sinun maksaa uudet postikulut ja pyytää randomistirakkaudesta@gmail.com lähettämään tilauksesi uudestaan. Noutamatonta tilausta ei lähetetä automaattisesti uudestaan ilman erillistä pyyntöä.

    Reklamaatio

    Reklamaatio on maksuton vain, jos tuote on selvästi ollut lähtiessään viallinen (huom: jokainen tuote tarkastetaan ennen lähetystä) tai jos tuote on väärä.

    Jos reklamaatiotapauksessa tuotteesta ei löydy ilmoittamaasi vikaa, perimme sinulta palautusmaksun 6,90 €.

    Jos kyseessä on väärinkäytöstä johtuva vika, perimme palautusmaksun 6,90 € ja voimme tässä tapauksessa periä myös osan tuotteen hinnasta tai koko tuotteen hinnan riippuen tuotteen kunnosta.

    Reklamaatiosta on tehtävä välittömästi kirjallinen ilmoitus ottamalla yhteyttä: randomistirakkaudesta@gmail.com. Ilmoita viestissäsi seuraavat asiat:

    • Tilausnumero
    • Yhteystiedot: Nimi, osoite, puhelinnumero
    • Tilauksen päivämäärä ja vastaanottopäivämäärä
    • Reklamaation syy

    Huom: Emme vastaanota reklamaatioita yli 14 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.

    Reklamoitava tilaus tulee palauttaa postitse seuraamalla "Näin palautat tilauksesi" -kohdassa mainittuja ohjeita.

    Jos saamasi tuote on vioittunut kuljetuksessa, tee Postiin lisäksi vahinkoilmoitus mahdollisimman pian Postin sivuilta: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingoittunut-lahetys

    Kaikissa ongelmatilanteissa tulee ottaa viipymättä yhteys: randomistirakkaudesta@gmail.com.